  • Data: 2003-11-19 15:46:24
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    news:bpg1ce$2u8o$1@news2.ipartners.pl...
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpfuka$snn$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > długo myślałes robaczku - jakby tu się wymigać ;)
    > rozmawiamy o tym czy posty maja własciciela.
    > ty twierdzisz, że tak. więc proszę udowodnij mi to.
    > zabierz swoje posty z grupy. na chwilkę. wszystkie.
    > zabierz swoje fragmenty w cytowanych postach. wszystkie.
    > a choćby 10 % ;)
    >
    > o odpowiedzialności za słowo możemy porozmawiać, jak
    > wytłumaczysz się z eksperymentów wielonickowych.
    > [tren R]

    A dlaczego każesz mi usuwać moje posty z grupy dyskusyjnej?
    Skoro je umieściłem na grupie to ponoszę za nie
    odpowiedzialność jako właścicel posta. Wątpisz w to?
    Spróbuj napisać coś co w treści będzie łamaniem prawa.
    (nie radzę) ;)
    Co do tzw. "eksperymentów wielonickowych" to nie bardzo
    wiem co masz na myśli... hm... możesz sprecyzować?? :-)
    \|/ re: