  • Data: 2009-09-23 15:20:59
    Temat: Re: Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał(a):

    > Ile razy byłeś u tego komornika osobiście, wraz z ugodą oraz pisemem w
    > swojej sprawie?

    Piotrze, komornik łamie prawo, a ja mam chodzić i go prosić...?
    W grudniu 2008 r wysłałem do niego pismo ZPO, na które do dziś nie
    odpowiedział. Telefonowałem - powiedział, że nie ma takiej kancelarii. Byłem u
    niego raz po umorzeniu, rozmawiałem z kobietą, która nie przedstawiła mi się,
    potwierdziła, że pieniądze są pobierane, potwierdziła, że bezprawnie, ale
    powiedziała, że ich nie oddadzą. Tak po prostu, bez powodu. Przypominam, że
    ten komornik sam umorzył postępowanie, na wniosek wierzyciela. Ma ugodę i ma
    własne postanowienie o umorzeniu. I ja mam tam jeszcze chodzić? Po co?

    > Kto umorzył postępowanie egzekucyjne?

    Komornik, który je wszczął i który kradł moje pieniądze (skończyły się, ale
    konta są zablokowane). Niejaki Krzysztof Kokoszko. Wszystko, od początku do
    końca, jest w tej sprawie niezgodne z prawem. I nikomu to nie przeszkadza.