  • Data: 2009-09-23 15:33:55
    Temat: Re: Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...pl> wrote
    > Piotrze, komornik łamie prawo, a ja mam >chodzić i go prosić...?

    Sam pisałeś, że chodzisz pisma składać osobiście w sądzie, może trzeba by
    też "zajść" do komornika. To rada z gatunku praktyki stosunków
    międzyludzkich, a nie porada prawna.
    Jak nie pomoże to może media pomogą.

    > Przypominam, że
    > ten komornik sam umorzył postępowanie, na wniosek wierzyciela. Ma ugodę i
    > ma
    > własne postanowienie o umorzeniu.

    I to jest kluczowy fakt w tej sprawie, żeby nie gmatwać, trzeba to wszyskim
    (komornikowi i sądowi) wyartykułować. Mam nadzieję, że w skardze to
    zrobiłeś, bez zbędnego bawienia się w szczegóły i krzywdy. Jakie dokładnie
    przeszkody stoją, żę sąd nie ustosunkowuje się do tego, czego konkretnie
    żąda? Sądzę, że sąd się w końcu tym zajmie, sądy działają długo.