  • Data: 2009-09-23 15:03:37
    Temat: Re: Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tak dawno prosiłem Was o pomoc, gdyż komornik, mimo wydania postanowienia
    > o umorzeniu tytułu egzekucyjnego, nadal zabiera pieniądze z mojego konta; co
    > więcej, dwa rachunki bankowe mam zablokowane.

    Dla ludzi to zabrzmi jak ostrzeżenie, żeby duże kwoty lokować na lokaty
    bezimienne (np w złoto lub "w miarę stabilną" walutę obcą i trzymać "pod
    łóżkiem"), gdyz wszelkie lokaty zarejestrowane na dane personalne konkretnej
    osoby (właściciela) a więc lokata na rachunkach bankowych, lokata w
    nieruchomości - mogą jak widać paść łatwym łupem komornika...