eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomóżcie - pilneRe: Pomóżcie - pilne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomóżcie - pilne
    Date: Wed, 5 May 2004 12:16:51 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <c7aeug$nds$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c77iq0$f94$1@nemesis.news.tpi.pl> <c78g2a$jr5$10@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sop.smk.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1083752209 23996 62.233.169.130 (5 May 2004 10:16:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2004 10:16:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: przemyslaw.rokicki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:212303
    [ ukryj nagłówki ]

    : Niestety na każdej kasie jest napisane, ze podróżny ma sprawdzić bilet.
    : Zresztą nie jesteś w stanie udowodnić, że zamawiałeś bilet na pospieszny,
    : a dostałeś na osobowy. Jakbyś był, to ewentualnie można by coś
    : pokombinować z winą PKP. A tak, to jedyna sensowna rada, to zapłacić.

    albo "poprosic sprzedawczybie" by sie przyznala do bledu :)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1