eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomóżcie - pilneRe: Pomóżcie - pilne
  • Data: 2004-05-05 10:16:51
    Temat: Re: Pomóżcie - pilne
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    : Niestety na każdej kasie jest napisane, ze podróżny ma sprawdzić bilet.
    : Zresztą nie jesteś w stanie udowodnić, że zamawiałeś bilet na pospieszny,
    : a dostałeś na osobowy. Jakbyś był, to ewentualnie można by coś
    : pokombinować z winą PKP. A tak, to jedyna sensowna rada, to zapłacić.

    albo "poprosic sprzedawczybie" by sie przyznala do bledu :)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1