  • Data: 2004-05-05 21:05:41
    Temat: Re: Pomóżcie - pilne
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości
    news:c7aeti$me4$1@inews.gazeta.pl...

    > L:epiej zaplacic 100 czy wiecej zl tak?. Wsiadasz z kanarem do pociagu
    > ktory tam jedzie i koniec.

    Nie znam się na zwyczajach kolejowych ale jakos mi się nie wydaje możliwe
    zeby konduktor tak po prostu sobie wysiadł z pociągu i wrócił z pasażerem bo
    ten jest gapą:-) a jesli chodzi o sprawdzanie biletów to niejednokrotnie mi
    się zdarzyło ze po przejechaniu trasy katowice - kraków wysiadalam z
    niesprawdzonym biletem bo konduktor sie nie pojawil -a jest to trasa
    kilkadziesiąt kilometrów

    HaNkA