eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomóżcie - pilneRe: Pomóżcie - pilne
  • Data: 2004-05-04 12:07:21
    Temat: Re: Pomóżcie - pilne
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Dominik" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c77v93$3ae$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jak bede przez ten rok czasu pisal do nich odwolania, to rowniez
    > roszczenie sie przedawni?

    A na jakiej podstawie chcesz się odwoływac? Wina jest po Twojej stronie -
    ktoś już wpomniał o informacjach przy kasach biletowych, ze podrózny ma
    obowiązek sprawdzić czy uzyskany przez niego bilet odpowiada jego
    zamówieniu. Myślę, że PKP wykorzysta to w odpowiedzi - nie widzę możliwości
    udowodnienia, że poprosiłeś kasjerkę o bilet na pociąg pospieszny, natomiast
    PKP podniesie że nie sprawdziłeś danych na bilecie. Albo więc zapłać albo
    nie płać - na przyszłość jednak sprawdzaj otrzymane bilety.

    Ja przećwiczyłam na własnej skórze pomyłkę pani kasjerki. Poprosiłam o bilet
    na trasę Kraków- Katowice otrzymałam zaś na trasę Kraków- Tarnów. Traf
    chciał, że oba kosztują dokładnie tyle samo więc nic mnie nie zaniepokoiło.
    Dopiero pan konduktor w pociągu uświadomił mi, że jadę w sumie bez biletu:-)
    Wypadkowa niewinnej minki i krótkiej spódnicy sprawila, ze obyło się bez
    zadnych konsekwencji finansowych - ale od tej pory "czytam" bilety jeszcze
    przy kasie:-))

    HaNkA



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1