  • Data: 2004-12-21 21:32:53
    Temat: Re: Pomocy!!! Wypadek - czyja wina???
    Od: "Maciej Niewiadomski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cqa3mp$omk$1@news.onet.pl...
    > Powiem tak. W tym miejscu to akurat nie jest dziwne, że zostałeś
    "trafiony".
    > To takie s....łe miejsce. Jeśli chodzi o sąd grodzki, to bym się bardzo
    nie
    > martwił. Gorzej z policją. Z twojego opisu wynika, że wina faktycznie nie
    > była twoja, a ten co w Ciebie trafił, był w miarę uczciwy i nie
    > wywnętrzałbym sie nad nim.

    Tzn. najpierw chciał pisać oświadczenie, ale jak przyjechała policja i
    powiedziała, że to moja wina, to już bynajmniej
    nie prosił, żeby to jego ukarali.

    > Zastanów się dokładnie nad przebiegiem wydarzeń,
    > i przeanalizuj zachowanie policjantów, pod kątem znajomości ze sprawcą.

    Raczej się nie znali. Koleżka był spoza Warszawy (Radomsko czy Radom, nie
    pamiętam). Ale fakt, że gliniarze posłuchali
    najpierw wersji mojej i jego, a potem się oddalili, żeby razem uzgodnić
    "werdykt". W międzyczasie gadali też z laweciarzem,
    który przyjechał licząc na kurs. On pewnie im powiedział (bo nam też
    powiedział), że w tym samym miejscu niedawno też
    był wypadek, i winnym uznali też kogoś kto jechał tak jak ja, czyli
    skręcającego. Może nie chcieli "osądzać" inaczej niż koledzy?

    > Masz
    > też prawo wglądu do akt sprawy. Tego się trzymaj. Coś na pewno znajdziesz.

    Składałem zeznania na policji, on zresztą też. Czy mam wgląd zarówno w swoje
    zeznania jak i w jego???

    A tak w ogóle to wielkie dzięki za odpowiedź. Nie liczyłem, że tak szybko
    ktoś coś napisze :-). Jeszcze raz dzięki.

    Maciek