  • Data: 2005-12-16 21:01:50
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: Sebastian <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ape napisał:
    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kiedy

    > dokladnie o tem fragment mi chodzilo :-)
    > gdyby nie placil - to by nie mieszkal w swoimm mieszkanku, a by gnil w
    > pierdlu za brak alimentacji.
    > czyzby nastepna nawiedzona w moherowym berecie nie potrafila tego
    > zrozumiec?
    > myslenie nie boli :-)

    > powyzej, a wiec dokladnie tam, gdzie tobie bylo za ciezko ruszyc
    > mozgownica

    > zdejmij kantar, bo ci klapki utrudniaja dostep do torby z obrokiem albo
> [...]
    szczeże powiem że liczyłem na jakąś pomos a nie dyskusje spoleczne.
    żeby rozwiac wasze wszelkie watpiliwossi to napisze ze od rozwody tatys
    nie płacił alimentów ponieważ nikt o nie nie wystąpił. nie wystąpil bo
    ta matka polka do konca swojego zycia miala depresje i stany lekowe.
    ale dzieki serdeczne.
    to se poczytałem.