  • Data: 2005-12-16 20:25:27
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:dnv2ca$kmc$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne wnosisz to z fragmentu pierwszego posta?:
    >
    > "Od tego czasu nie widział sie ze swoją córką która w
    > chwili rozwodu miala 4 lata. Miał swoje mieszkanie i żył zapominając o
    > wszystkim poza WODKĄ. Jego córka dowiedziała sie o jego istnieniu
    kiedy
    > otrzymała z MOP-su wezwanie do zapłaty 19 tyś zł. "

    dokladnie o tem fragment mi chodzilo :-)
    gdyby nie placil - to by nie mieszkal w swoimm mieszkanku, a by gnil w
    pierdlu za brak alimentacji.
    czyzby nastepna nawiedzona w moherowym berecie nie potrafila tego
    zrozumiec?
    myslenie nie boli :-)

    > Gdzie to wyczytałeś?

    powyzej, a wiec dokladnie tam, gdzie tobie bylo za ciezko ruszyc
    mozgownica

    > Sympatycznym atramentem między wierszami zapisane chyba było.
    > Bo ja widziałam tylko to, co wyzej.

    zdejmij kantar, bo ci klapki utrudniaja dostep do torby z obrokiem albo
    walnij baranka w przeciwlegla sciane. recze, ze cie olsni :-)

    > Biedaczek.
    > Wszystko przez ta złą kobietę, mogła przeciez pić razem z nim.

    jeszcze czego?
    przeciez matka - polka (jego byla zona) by mu urzadzila pokazowy proces
    o rozpijanie dziecka.
    reasumujac: wyrodna coreczka dostawala papu za tatusina kase, wiec teraz
    powinna splacic dlug wdziecznosci!
    ewentualnie moze podziekowac mamusi, za wypaczenie wiedzy o ojcu (nikt
    przeciez nie za bardzo wie o co chodzi, a wszyscy kracza, ze tatus
    kryminalista)

    --
    pozdro
    ape