    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant i nieprzyjęcie mandatu.
    Date: Sun, 07 Dec 2008 00:51:26 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > "Icek" <i...@d...pl> wrote
    >
    > A ja akurat legitymowań nie rozumiem. Mierniki muszą być scisle związane z
    > celami jakie sie stawia. A jaki to jest cel? Spisywać na sztukę...? Do czego
    > to motywuje? Oby łatwo zebrać ludzi, a więc...kierowcy, babuszki z
    > pietruszką i małolaty. Chyba nie o to chodzi. Legitymowanie jest środkiem, a
    > nie celem.

    Legitymuje się małolatów. A w kapowniku pisze ze byli po piwie. W razie gdyby
    kiedykolwiek z małolatami był problem to jest dodatkowy argument że już
    wcześniej byli w bazie danych. Niech udowodnią że nie byli po piwie po jakimś
    czasie. To kolejny etap tresury. Polecam artykuł w sobotnio-niedzielnej gazecie
    wyborczej o tym jak potraktowała Policja lekarkę, bo ta nie chciała pobrać krwi
    od człowieka przywiezionego przez Policję. Dla ułatwienia napisane tam ze ten
    człowiek nie wyraził zgody na pobranie krwi. Zdrutowali ją jak by była
    kryminalistką i zmiękczali kilka godzin na dołku. Albo że dziewczyna co dostała
    z piąchy od policjanta? bo podeszła do radiowozu kiedy drutowali jej chłopaka
    była w relacji pani rzeczniczki komendy nietrzeźwa. Było to łącznie z nagraniem
    jak zalicza glebę w TV. Jak widzę policjanta to przechodzę na drugą stronę ulicy
    albo wchodzę do sklepu.