  • Data: 2008-12-09 19:07:16
    Temat: Re: Policjant i nieprzyjęcie mandatu.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert " <r...@g...pl> wrote
    > Policjanci porposili o podanie danych takich jak imie (pierwsze i drugie),
    > nazwisko,data i miejsce urodzenia, adres zameldowania, imiona rodziców i
    > nazwisko panieńskie matki. Spisali te dane w kapowniku a następnie
    > wywołali
    > informatyka i podali mu te dane przez radiotelefon.

    Jednak jest to niezgodne z prawem. Wiem, że kiedyś jeden policjant się ostro
    na tym przejechał, jak się okazało, że nawystawiał kilka mandatów babce,
    która ciągle podawała dane siostry, której nie cierpiala, a jej dane
    doskonale znala. Tak więc tego typu zachowania to raczej luka w systemie z
    powodu błędów człowieka.