  • 1. Data: 2008-12-04 16:10:53
    Temat: Policjant i nieprzyjęcie mandatu.
    Od: r...@m...com

    Witam,
    Załóżmy że policjant złapie mnie na jakimś wykroczeniu, np jeździe po
    chodzniku rowerem, i będzie chciał nałożyć mandat, a ja odmówię jego przyjęcia
    i podpisywania czegokolwiek, wówczas skieruje on sprawę do sądu grodzkiego,
    ale czy wówczas dostanie jakąś premię uznaniową?

  • 2. Data: 2008-12-04 16:20:52
    Temat: Re: Policjant i nieprzyjęcie mandatu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    grodzkiego,
    > ale czy wówczas dostanie jakąś premię uznaniową?

    dostanie po premii jak na koniec miesiaca nie bedzie mial wystarczajacej
    ilosci wylegitymowan i mandatow

    Icek

  • 3. Data: 2008-12-04 19:07:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > ilosci wylegitymowan i mandatow

    lub wniosków do SG

  • 4. Data: 2008-12-05 09:19:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > lub wniosków do SG

    tak czy inaczej sa rozliczani z ilosci a nie jakosci ;)

    jak jeszcze wylegitymowania rozumiem to mandatow juz nie. Jak jestes w
    ogniwie patrolowym na malej wsi to trudno zlapac kogos na wykroczeniu. Co
    bedziesz stal i kontrolowal jak Twoi sasiedzi przechodza przez pasy i czy
    napewno wszystko jest OK ?

    Nie mowie o sytuacji jak masz patrol zmotoryzowany i wlepiasz mandaty
    jadacym kierowcom. Bo tu juz lepiej. Zawsze mozna komus wlepic mandat za
    51/50 i masz sztuke zaliczona.

    Icek

  • 5. Data: 2008-12-05 09:58:17
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Fri, 5 Dec 2008 10:19:12 +0100, Icek napisał(a):

    > Nie mowie o sytuacji jak masz patrol zmotoryzowany i wlepiasz mandaty
    > jadacym kierowcom. Bo tu juz lepiej. Zawsze mozna komus wlepic mandat za
    > 51/50 i masz sztuke zaliczona.

    Nie można chyba...

    --
    ŁK (2008-12-05 10:58:07)

  • 6. Data: 2008-12-05 12:18:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie można chyba...

    zartujesz??????

    Sam dostalem kiedys mandat 50 zlotych za 62/60.

    Icek

  • 7. Data: 2008-12-06 09:18:19
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > zartujesz??????
    >
    > Sam dostalem kiedys mandat 50 zlotych za 62/60.

    BO jesteś dupa. Radary mają tolerancję

  • 8. Data: 2008-12-06 14:18:47
    Od: r...@m...com

    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > BO jesteś dupa. Radary mają tolerancję

    Sam jesteś dupa, ciekawe jakbyś sie chojraku wytłumaczył jakby policjant
    pokazał ci 62 że jechałeś 62 w miejscu gdzie obowiązuje max 60. mógłbys co
    najwyżej odmówić przyjęcia /podpisania mandatu, ale wtedy idzie wniosek do SG.

  • 9. Data: 2008-12-06 17:26:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote
    > jak jeszcze wylegitymowania rozumiem to mandatow juz nie.

    A ja akurat legitymowań nie rozumiem. Mierniki muszą być scisle związane z
    celami jakie sie stawia. A jaki to jest cel? Spisywać na sztukę...? Do czego
    to motywuje? Oby łatwo zebrać ludzi, a więc...kierowcy, babuszki z
    pietruszką i małolaty. Chyba nie o to chodzi. Legitymowanie jest środkiem, a
    nie celem.

  • 10. Data: 2008-12-06 19:03:41
    Od: r...@m...com

> [...]
    > to motywuje? Oby łatwo zebrać ludzi, a więc...kierowcy, babuszki z
    > pietruszką i małolaty. Chyba nie o to chodzi. Legitymowanie jest środkiem, a

    Właściwie to nie wiem co legitymowanie daje, bo ktoś poszukiwany przez policję
    nie będzie nosił dokumentów, a w razie legitymowania z wypowiedzi ustnej poda
    fałszywe dane (musi znać kompletne dane osoby nieposzukiwanej na pamięc
    łącznie datą urodzenia, z imionami rodziców, nazwiskiem panienskim matki itp)
    i go nie złapią.