  • Data: 2008-12-06 19:03:41
    Temat: Re: Policjant i nieprzyjęcie mandatu.
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > "Icek" <i...@d...pl> wrote
    >
    > A ja akurat legitymowań nie rozumiem. Mierniki muszą być scisle związane z
    > celami jakie sie stawia. A jaki to jest cel? Spisywać na sztukę...? Do czego
    > to motywuje? Oby łatwo zebrać ludzi, a więc...kierowcy, babuszki z
    > pietruszką i małolaty. Chyba nie o to chodzi. Legitymowanie jest środkiem, a
    > nie celem.

    Właściwie to nie wiem co legitymowanie daje, bo ktoś poszukiwany przez policję
    nie będzie nosił dokumentów, a w razie legitymowania z wypowiedzi ustnej poda
    fałszywe dane (musi znać kompletne dane osoby nieposzukiwanej na pamięc
    łącznie datą urodzenia, z imionami rodziców, nazwiskiem panienskim matki itp)
    i go nie złapią.