  • Data: 2019-02-15 06:31:36
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba będziemy musieli sie zgodzic, że niekoniecznie musimy się
    > zgodzić. To powinno ładnie zakończyć tę dyskusję :)

    No chyba tak;)

    > Kwestia tego jak się taki system przemyśli. Jakby przecietna pensja
    > policjanta oscylowała w okolicach np. 7k to myślę że nie protestowaliby
    > zbyt mocno.

    Górnicy zarabiają więcej i protestują. Zresztą jakbyś dał policjantowi
    dwie podwójną medianę, to zaraz miałbyś całą budżetówkę na ulicy - i
    słusznie. Czemu na przykład policjant ma zarabiać więcej niż
    pielegniarka nie mówiąc o lekarzu? Ile w takim razie powinien zarabiać
    sędzia, prokurator, czy specjalista w urzędzie?

    > No właśnie tak zarabniają, co sie MZ przyczynia do kulsonizmu.

    W niczym się nie przyczynia - zarabiają całkiem przyzwoicie, a że idzie
    tam specyficzny typ ludzi z zupełnie innych powodów niż finansowe.
    Myślisz, że jakby robertowi podnieść pensję razy dwa to by nagle
    zmądrzał i się odkulsonił?

    Shrek