  • Data: 2019-02-15 10:53:14
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q44q6f$mhf$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 14.02.2019 o 21:31, J.F. pisze:
    >Średnia jest z dupy wzięta - licz medianę, wiek emertytalny i stopę
    >zastąpienia na emeryturze. I wychodzi, że jednak jak ktoś nie jest
    >wiecznie kulsonem po szkółce, to zarabiają bardzo dobrze. Skąd
    >pomysł, że kulson ma zarabiać świetnie? Dobrze już nie wystarcza?

    Nie mowie nie. Dobrze wystarczy ... pod warunkiem, ze nie jest ponizej
    progu biedy.
    Tylko jeszcze wez pod uwage, ze mowisz o zarobkach po 20-25 latach
    pracy, a tu jakos trzeba przezyc i wczesniej.

    >I pensja i emerytura brutto. Więc będzie 60% ostatniej brutto i
    >trochę więcej niż 60% nettot (bo od niższej emerytury jest nieco
    >niższy podatek - kwota wolna).

    ale te 3500 jest na reke, czy na reke bedzie ok 3000 ?
    Bo ZUS nie placa.

    >Obstawiam, ze jak większości zmian, które zaczeły się w 2004 to wina
    >łunii;)

    Ano, duzo sie zmienilo dzieki łunii, ale przeciez nie pilnowala, czy
    drogowka wystawia mandaty :-)

    Przetargi wymusiła, i tu sie lapowki zmniejszyly ... miejmy nadzieje,
    bo moze nadal 10% sie nalezy :-)

    J.