eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 17:32:52
    Temat: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2021 o 08:07, Kviat pisze:

    > https://demagog.org.pl/wypowiedzi/czy-osoby-na-grani
    cy-powinny-zglosic-status-uchodzcy-na-bialorusi/

    Żeby nie odbiegać od tematu.
    Mam do Usnarza Górnego jakiś 630 kilometrów w linii prostej. Dziś w
    okolicach mostu granicznego na Odrze partol zatrzymał trzech śniadych
    młodzieńców. Jeden miał paszport iracki, ciul wie czy na prawdziwe dane,
    bo to będzie ustalać SG, dwóch pozostałych nie miało żadnych dokumentów.
    Jeszcze 200-300 metrów i byliby w Niemczech.
    Nie mam pojęcia czy oni w moje okolice przybyli z Usnarza Górnego czy
    Mszany Dolnej, ale skąd by nie przybyli nie wystąpili po drodze o azyl w
    naszym kraju. Teraz po zatrzymaniu przez patrol, pewnie nadrobią to
    niedopatrzenie.
    Takich akcji w mojej okolicy jest kilkanaście w tygodniu.
    Niech demagodzy dalej sobie pierdolą.