  • Data: 2010-02-20 05:08:45
    Temat: Re: Podwójne wykroczenie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >
    > http://ww6.tvp.pl/6287,20100118955098.strona
    > minuta 5:20
    >
    > Policjant liczy osobno ,,jazda na wprost z pasa do prawoskrętu'' i
    > osobno ,,jazda pasem tylko dla busów''. Sęk w tym, że pas ten był do
    > jazdy na wprost, ale był właśnie dla busów. Więc wg mnie jest to jedno
    > wykroczenie: Olanie ograniczenia, że tylko dla busów.
    >
    > Co o tym myślicie?

    Policjant mial rację.

    tam było tak.
    Pas dla busow i samochodow, gdzie samochody mialy obowiazek skrecic w
    prawo na najblizszym skrzyzowanu, autobusy mogly dalej jechac prosto.
    Za skrzyzowaniem byla linia ciągla i pas tylko dla busów.

    babka minęła skrzyżowanie i poleciała prosto.
    W ten sposób zarobiła za jazdę na wprost z pasa do skrętu w prawo i
    niezastosowanie sie do znaku nakazu skretu w prawo i za to, że tuż za
    skrzyżowaniem znalazła się na pasie przeznaczonym tylko dla autobusów.