  • Data: 2010-02-20 20:43:07
    Temat: Re: Podwójne wykroczenie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No. Dalej już jest pas tylko dla busów. Więc ona nim jedzie, ale on jest
    > na wprost.

    I rozważ, co by było jakby na drodze nie było *nic* więcej:
    nie byłoby oznakowania powodującego 1. złamanie przepisów
    (nakazu jazdy w prawo), byłby TYLKO znak orzekający, że
    dalej ten pas jest "tylko dla autobusów".
    Co powinien zrobić kierowca?

    > A ja tu widzę nakładanie się na siebie dwóch pasów. jeden z nich,
    > człowiekowy, idzie w prawo, a drugi busowy idzie na wprost.

    Za skrzyżowaniem "kończy się prawnie" dla jadącego niebusem.
    Patrz wyżej.

    pzdr, Gotfryd