  • Data: 2006-11-30 21:36:28
    Temat: Re: Podejrzenie o wyłudzenie na Allegro
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chairon napisał(a):
    > Ponad miesiąc temu kupiłem na Allegro żel silikonowy do leczenia blizn za
    > 90 zł. Po tygodniu od zapłaty za towar przelewem wysłałem zapytanie do
    > sprzedającego czy towar wysłał. Otrzymałem odpowiedź, że wysłał 27
    > października. Do dzisiejszego dnia oczywiście przesyłka do mnie nie
    (...)

    Ja mam inny problem, w przyszlym tygodniu ide na policje. A bylo to tak:
    Gosc kupil ode mnie urzadzenie, rozmowa tel. konkretna, rzeczowa, mila.
    Kupil, przelal kase, wyslalem. za dni kilka dzwoni, ze mu nie dziala to
    urzadzenie. Jako ze ja o klienta dbam, odeslalem kase i czekam... juz
    drugi miesiac na odeslanie towaru. :(

    ja pewnie juz mam w plecy, ale co tam, trudno.
    Transakcja "firmowa" wiec mam i fv, i przelewy.
    Bede pisal na grupie jak sie sprawa rozwija, tak, dla potomnosci.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm