  • Data: 2006-12-02 07:40:21
    Temat: Re: Podejrzenie o wyłudzenie na Allegro
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Ot choćby takie:
    > - Twój czas,
    > - dojazdy

    A czy ktoś z racji tego zgłoszenia może mnie obciążyć jakimiś kosztami
    postępowania, itp.?

    Po pierwsze jeśli to tak zostawię, to ten Sprzedający pomyśli, że
    blefowałem i będzie wiedział, że Kupujący i tak jest bezradny na wypadek
    takiego zdarzenia, więc nabierze pewności siebie, że może olewać takie
    przypadki. Albo też zgłosi, dostanie odszkodowania, a kasa będzie dla
    niego i zysk podwójny.

    Po drugie kupowanie czegokolwiek ze świadomością powtórzenia się podobnej
    sytuacji też nie zachęca do zakupów, zwłaszcza jeśli pieniędzy nie można
    byłoby odzyskać.

    chairon