  • Data: 2006-12-01 09:58:39
    Temat: Re: Podejrzenie o wyłudzenie na Allegro
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.12.2006 chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > Powinienem był napisać, że po jego dorobku komentarzy wnioskuję, że pewnie
    > wysłał, ale jak do tej pory nie udowodnił mi tego w żaden sposób.
    > Proponowałem nawet, że jak nie ma skanera to niech zrobi ksero i prześle
    > mi listem. Bez odezwu. Ma SS, prawie 100 komentarzy, 1 neg, 1 neutral i za
    > żadne skarby nie mogę doprosić się o złożenie reklamacji czy przesłanie
    > dowodu nadania. A więc wysłał czy nie?

    A masz jego adres? To może w imię wewnętrznego spokoju i chęci bezproblemowego
    załatwienia sprawy wyślij mu pismo (polecony za potw. odb.) wzywające go do
    dostarczenia zamówionego towaru (podaj co jak i kiedy) w terminie takim a taki
    (daj mu min. 7 dni) z adnotacją, że bezskuteczność tego terminu spowoduje
    powiadomienie prokuratury policji o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z
    art. 286 kk.

    A nuż się bardziej przejmie. A jeśli nie to faktycznie, powiadomienie policji
    będzie tu chyba najlepszym wyjściem.

    --
    Marcin