  • Data: 2006-12-01 13:25:54
    Temat: Re: Podejrzenie o wyłudzenie na Allegro
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.12.2006 chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Wysyłając list polecony i tak nie udowodnię co faktycznie było zawarte w
    > liście, więc co mi daje potwierdzenie odbioru? Tyle, że faktycznie coś do

    Nic poza pewnością, że go odebrał. Ten list jest bardziej dla Ciebie niż
    do celów dowodowych, które tu mają wtórne znaczenie.

    > Dlaczego mam do interesu dopłacać wysyłając jakieś listy? Nie ja
    > zawiniłem. A jeśli rzeczywiście Poczta zgubiła przesyłkę, to _tylko_

    Nie musisz ale jak już napisał dalej mvoicem, co list papierowy to
    papierowy i może go ruszy. Uruchamianie całej policyjno-sądowej procedury
    też wygeneruje koszty, których pewnie w całości nie odzyskasz.

    --
    Marcin