  • Data: 2006-12-01 12:31:54
    Temat: Re: Podejrzenie o wyłudzenie na Allegro
    Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chairon napisał(a):
    > Dlaczego mam do interesu dopłacać wysyłając jakieś listy? Nie ja
    > zawiniłem. A jeśli rzeczywiście Poczta zgubiła przesyłkę, to _tylko_
    > nadawca może złożyć reklamację, więc w jego dobrze pojętym interesie
    > byłoby gdyby taką reklamację złożył. Ale on chyba nie rozumie jednej
    > prostej rzeczy, a mianowicie, że towar wysyła się paczką bądź listem
    > poleconym nie dlatego, że taka panuje moda, tylko dlatego żeby można było
    > otrzymać odszkodowanie gdy taka przesyłka zaginie. Jeśli wysłał, to
    > podchodzi do sprawy tak, że on się wywiązał, a reszta go nie obchodzi.

    Jest jeszcze taka możliwość, że wysłał jako przesyłka nierejestrowana i
    teraz ma problem. Miałem już kilku takich agentów, chociaż na Allegro
    mam mniej niż 50 transakcji kupna, że przysyłali procesory warte 200 zł
    nadane jako przesyłka gabarytowa, czy jakoś tak. Generalnie wygląda to
    jak paczka, tyle że dostarczane jest jako przesyłka nierejestrowana.
    Dostajesz awizo że czeka na poczcie, a odbierając nie sprawdzają ani
    Twojego dowodu ani nie oczekują żadnego podpisu o odebraniu przesyłki.
    Może Twój sprzedawca też chciał zaoszczędzić na kosztach nadania?