eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-08 12:00:45
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oczywiście że nie - wiele ogrodowych furtek swego czasu miało (a być
    > może i teraz ma) ruchome klamki z jednej strony.

    Powtarzam pytanie dla kogo jest ta ruchoma klamka? czy jest przeznaczona do
    osoby znajdującej sie od strony nieruchomej klamki?

    > Tak samo jak z klamką.

    a jak nie dam rady ręka ale dam radę kijkiem lub ręką uzbrojoną w kijek to
    też mogę otworzyć?

    > Umm... Chcesz przeskoczyć przez płot żeby dostać się na posesję żeby
    > otworzyć furtkę żeby wejść na posesję na której już jesteś?

    > Pomijając kompletny brak logiki w twoim pomyśle - przeskakiwanie przez
    > płoty stanowiące wyraźne zabezpieczenie przed wejściem to wysiłek
    > daleko większy niż przesunięcie dłoni o 5cm żeby sięgnąć do klamki.
    > No chyba że płotek ma jakieś 20cm wysokości. Uważasz, że
    > przekroczenie przez taki płotek to włamanie? ;)

    a przeskoczenie przez płotek o wsyokości 120cm? jest już włamaniem czy
    jeszcze nie.

    wskaż mi paragraf ktyóy okresla od jakiej wysokości płota zaczyna sie
    włamanie?

    > I przypominam że chwilowo mowa jest o rzekomym włamaniu poprzez
    > naciśnięcie na klamkę. Ale skoro już się łaskawie zgodziłeś, że
    > zdjęcie takiej gumki to nie włamanie, to teraz zamiast psa rozmieść
    > miny przeciwpiechotne. I wyobraź sobie kogoś o słabym wzroku kto
    > kogoś szuka lub pomylił adresy...

    rozmieszczanie pułapek mogacych zagrozić życiu jest wg prawa zakazane.

    > Gdyby nie była to by nie była dostępna. Uniemożliwienie dostępu do
    > takiej klamki jest trywialne.

    co to znaczy dostepna... jak trudne musi być dostanie sie do klamki lub
    przycisku aby uznać że dostanie si eod nich jest juz włamaniem?

    > Jak widać sąd ma odmienne zdanie.

    sady czasem gdy idzei o sprawy dotyczące urzedników pańśtwowych wykazują sie
    dziwną tolerancją na łamanie przez nich prawa.

    to pewnikiem pozostałoś po czasach komuny. naszczęście pojawiają sie
    sędziowie o innym podejsciu do prawa.

    > Wg ciebie drzwi zamknięte na klamkę to prawidłowe zabezpieczenie?

    czy zamek szyfrowy z prostym kodem to prawidłowe zabezpieczenie