eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
  • Data: 2013-10-08 12:07:39
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2013 12:00, Marek Dyjor pisze:

    > Powtarzam pytanie dla kogo jest ta ruchoma klamka? czy jest przeznaczona
    > do osoby znajdującej sie od strony nieruchomej klamki?

    Dla każdego. Gdyby była nieprzeznaczona dla tych z zewnątrz, to nie
    byłaby łatwo dostępna.

    > a jak nie dam rady ręka ale dam radę kijkiem lub ręką uzbrojoną w kijek
    > to też mogę otworzyć?

    Kijek? Czyli przycisk jest frontem do furtki? Bezsensowne rozwiązanie.

    Celowa prowokacja czy montaż po pijaku?

    > a przeskoczenie przez płotek o wsyokości 120cm? jest już włamaniem czy
    > jeszcze nie.

    W mojej ocenie jest gdyż wymaga wspięcia się owo ogrodzenie, co
    potencjalne może je uszkodzić.

    > wskaż mi paragraf ktyóy okresla od jakiej wysokości płota zaczyna sie
    > włamanie?

    Ustawowej normy nie ma. Orzeknie sąd na podstawie doświadczenia życiowego.

    > rozmieszczanie pułapek mogacych zagrozić życiu jest wg prawa zakazane.

    Ach. Pułapka biologiczna w formie agresywnego psa jest jakoś z tego
    zakazu wyłączona? (swoją drogą - na czym opierasz ów zakaz?)

    [ciach]

    > co to znaczy dostepna... jak trudne musi być dostanie sie do klamki lub
    > przycisku aby uznać że dostanie si eod nich jest juz włamaniem?

    Trudniejsze od przesunięcia ręki pacę centymetrów dalej.

    > sady czasem gdy idzei o sprawy dotyczące urzedników pańśtwowych wykazują
    > sie dziwną tolerancją na łamanie przez nich prawa.

    [ciach]

    Tia, spisek.