  • Data: 2020-03-15 17:46:32
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2020 o 17:27, cef pisze:

    > Na razie bzdurą jest to co sam napisałeś.

    Bo?

    > Odnosiłem się do sugestii odczytywania znaków przeznaczonych
    > dla kierunku poprzecznego.
    > Nie potrafisz  podać artykułu i nie jest to kwestia jakiegokolwiek
    > przekonywania - podaj stosowny przepis i to załatwi sprawę.

    Wskażesz przepis, który tego zabrania? Bo, to że jak je widać, to można
    zobaczyć, to jest dość oczywiste. Odejdź od monitora i przejdź sie byle
    ulicą, a zobaczysz, że w większości wypadków na podporządkowanej masz
    "Ustąp" lub "STOP", a na głównej nic nie ma. Jak się boisz wirusa, to
    weź popatrz na Google :-)

    --
    Robert Tomasik