  • Data: 2020-03-15 19:42:25
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej nie wiem czy durnia udajesz czy nim po prostu jesteś. Upierasz się
    > że korzystanie przez rowerzystę z przysługującego mu pierwszeństwa jest
    > skrajnie niebezpieczne. Prawda. Czy ja kiedykolwiek mówiłem inaczej? I
    > twoim zdaniem to jest aspekt prawny?

    Uszczegółowmy o czym w tym miejscu piszesz. Wyciąłeś większość cytatu.
    Ten fragment mojej wypowiedzi, który zostawiłeś, dotyczył podniesionego
    przez Ciebie rzekomego złego oznakowania. No więc nie masz racji. To
    oznakowanie jest prawidłowe.

    Jeśli miałeś zamiar odnieść się do mojej wypowiedzi, że przyznawanie
    pierwszeństwa rowerzystom w ogólnym zakresie spowoduje dla nich
    zagrożenie, to nie ten fragment. nie chce mi się tego szukać, ale w
    każdym razie trudno pisać o "stanie prawnym". To jest stan faktyczny.
    Ładowanie się celowo pod nadjeżdżający pojazd jest głupotą, i fakt, że
    masz pierwszeństwo niczego tu nie zmienia.

    --
    Robert Tomasik