  • Data: 2020-03-15 19:22:58
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tomasik, lubisz udawać durnia czy tak ci naturalnie wychodzi? Policz
    > ile razy w tym wątku mówiłem że chodzi mi wyłącznie o aspekt prawny a
    > nie zdroworozsądkowy.

    Toteż Ci napisałem, jak to prawnie wygląda. Jeszcze kilka innych osób
    też Ci napisało. Możesz oczywiście nadal upierać się, że masz tam
    pierwszeństwo i nie zatrzymywać się przed pojazdami. Kilku kierujących
    widząc oszołoma zahamuje. Ktoś nie zdąży i wówczas będziesz miał pecha.

    > Jak cię to interesuje to możemy założyć oddzielny wątek o
    > nadergulacjach, nonsensach, przerostach i sprzecznościach z rozumem
    > w PoRD. Tu o tym nie mówimy.

    Po co? To, że Tobie się jakiś przepis nie podoba wcale nie znaczy, ze
    jest nonsensowny. Podobnie jest ze mną.

    --
    Robert Tomasik