  • Data: 2020-03-15 19:30:24
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo?

    Bo nie mam żadnego nakazu oglądać znaków, które
    nie są przeznaczone dla mnie.

    > Wskażesz przepis, który tego zabrania? Bo, to że jak je widać, to można
    > zobaczyć, to jest dość oczywiste.

    Nie ma też innych przepisów zabraniających wielu innych rzeczy.
    Pytanie było czy jakiś przepis zmusza mnie do rozpoznawania
    znaków ustawianych dla kierunku poprzecznego?
    (pomijam już Twój wniosek, że kształt nadano do odczytania właśnie w
    taki sposób,
    bo moga być umieszczone w taki sposób, że ich nie widać)
    Kształt jest po to co napisał juz ktoś, ze jak śnieg napada to wiesz co
    stoi,
    ale to dotyczy odczytania znaku ustawionego dla mnie.

    Odejdź od monitora i przejdź sie byle
    > ulicą, a zobaczysz, że w większości wypadków na podporządkowanej masz
    > "Ustąp" lub "STOP", a na głównej nic nie ma. Jak się boisz wirusa, to
    > weź popatrz na Google :-)

    A to nie wiem jak u Ciebie i gdzie wychodzisz googlami
    ale ja np w drodze do pracy - 11km przez miasto mam
    poprawne oznakowanie drogi głównej na wszystkich skrzyżowaniach
    Przed chwilą się wirtualnie przejechałem - jest kilka debilnie
    oznakowanych,
    ale oznakowanie jest. Debilnie tzn na jednym intuicyjnie jest inne
    pierwszeństwo
    niż bym pomyślał (ale najczęsciej są światła) a na innym jest z każdej
    strony "koniec głównej" i jak nie ma świateł, to każdy myśli, że jest
    podporządkowany a jest równorzędnie i robią się zatory.