  • Data: 2004-07-27 10:15:14
    Temat: Re: Paragon ze sklepu - zła suma
    Od: Raku <r...@N...amigos.kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie spotkałem się z drugim ze sposobów na paragonach fiskalnych. Nie upieram
    > się, że tak nie wolno, ale w życiu czegoś takiego nie widziałem w sklepach.
    > Zdarza się hurtowniach. Klientowi musisz towar sprzedać po cenie wystawionej
    > na półce. VAT, to już Twoja sprawa. Ale co do zasady jak zsumuję sobie ceny
    > z półki to ma wyjść należność do zapłaty. Z kolei na półce musi być cena z
    > podatkiem. No to akurat przywołany przykład jest życiowy.

    Tu chodzi o idee - udowodniłem skąd potrafią sie brać groszowe różnice
    na paragonach wynikających np. z różnego sposobu liczenia VAT.
    Odrębną sprawą jest liczenie VAT od kwoty BRUTTO (na drukarce fiskalnej
    musi być cena brutto zaokrąglona do 1 grosza). Wobec tego tu tez
    powawiają sie zaokraglenia.

    Jeżeli ktoś chce drążyć temat polecem Radio Z i "Dzwonie do Pana/Pani w
    nietypowej sprawie" lub kontakt z Ministerstwem FInansów osobiście :D

    Temat uważam za zamkniety.

    --
    Raku