    From: "Easy" <e...@m...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Date: Fri, 17 Oct 2008 20:09:02 +0200

    news:gdaj61$ntp$2@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:48f8cdc0$0$12166$f69f905@mamut2.aster.pl Easy

    > Właśnie o to mi chodzi gdy piszę, że życie w stadzie ma swoją cenę.
    > Składają się na nią pewne ograniczenia, nie zawsze formalne, często po
    > prostu zwyczajowe.
    > A do takich należy nie nękanie innych wąchaniem naszych smrodów (nie tylko
    > tytoniowych), zakłócanie innym spokoju wyciem bachorów, hałaśliwymi
    > pracami, dręczeniem rozrusznika o 5 nad ranem, zbyt czułym alarmem itp.,
    > itd.

    tyle tylko ze... bachory czasem wyja bo to sa bachory. czasem bo dzieje sie
    im krzywda.. ale takie juz ich prawo i na to nic nie poradze.
    jak ktos wierci dziure w scianie raz na miesiac tez mi nie zrobie o to
    awantury.. rozrusznik. cóz w domu go sobie nie odpali wiec tez nie ma
    wyjscia.. ale akurat na papierosy tak jak na głosnie słuchanie muzyki ma
    wpływ osoba która to robi a ma wyjscie.. i tylko o tym mowie. Nie mam nic
    przeciwko palaczom.. sama czasem popalam... ale nie truje tym innych ( moze
    poza moimi znajomymi na imprezie...)
    Easy