  • Data: 2008-10-18 08:10:10
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano jest... Choć powiem szczerze -- niemyjący się bardziej.

    Przepraszam, ale wydaje mi się, że dyskusja poszła w złym kierunku. Ja nie
    pytałem o szkodliwość palenia i dobrosąsiedzkie stosunki. Interesuje mnie
    tylko kwestia jaką moc, w świetle obowiązującego prawa, ma wydany przez
    Spółdzielnię zakaz. Trafiło wprawdzie na papierosy, ale równie dobrze mogłoby
    dotyczyć wypuszczania psów na tarasy i balkony (albo kotów:) czy też wielu
    innych zachowań we własnym mieszkaniu.

    Pozdrawiam

    Czapla