  • Data: 2004-10-30 19:18:41
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jeżeli nie ma dowodów, że zgwałcił to znaczy że nie zgwałcił? Czy
    > jeżeli ukradnę samochód, ale nie będzie dowodów, że to ja, to znaczy że
    > nie ukradłem samochodu?

    jezeli pojdzie na policje odrazu po gwalcie to beda slady,nie bedzie
    sladow, nie bylo oporu,
    nie bylo oporu watpliwe by byl gwalt. jak po roku czy klku tygodniach
    idzie
    to sorry sama jest sobie winna. Widzisz problem w zadrapaniu na twarzy
    gwalciciela? moim zdaniem jest t chyba naturalnyy odruch przy gwalcie :)

    P.