  • Data: 2004-10-31 15:19:00
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIe dajesz wiary ani temu co dale alibi ani temu co obciąża. Genialne.
    Ale
    > DLACZEGO nie dajesz wiary? Konkretnie co jest w zeznaniach co nie
    pozwala
    > uznać ich za prawdziwe?

    konkretnie to ze nie widzieli twarzy, gosci powiedzmy wzrostu 170 cm, w
    bluzie z kapturem moze byc kilkaset w miescie.
    W tym momencie te alibi mi nie jest potrzebne, poniewaz nie ma ani jednego
    swiadka ktory potrafi 100 % stwierdzic ze to wlasnie on, wiec co jakby nie
    mial alibi (siedzial w domu, tv ogldal np) to mozna go zamknac majac tak
    sliskie dowody?
    GENIALNE! :-) Szczerze wspolczuje osobom ktore trafia na takiego sedziego.
    Sam wiele razy pisales na grupie zo to nie jest grupa
    pl.soc.prawo.sprawiedliwosc (itp) tylko pl.soc.prawo
    i do tego w sadzie tez sie stosuj, nawet gdy myslisz (BA! jestes pewien)
    ze to wlasnie on to zrobil, nie ma dowodu,
    nie ma winy, nie ma kary ! Inaczej kazdy proces bylby pozbawiony
    najmniejszego sensu, skoro sad mialby z gory zakladac
    ze nie majac dowodu prawda jest to co mowi poszkodowana. Bylby to GENIALNY
    sposob na pozbywanie sie niewygodnych osob.
    Jestem pewien ze twoj tok rozumowania ulegl by zmianie gdybys Ty trafil na
    lawe oskarzonych (np w taki przypadku jak to ktos w tym watku opisal,
    mordesrtwo ulice dalej).

    A co do sytuacji o ktorej Ci pisalem. (inny post ale juzmi sie nie chce
    tam odpisywac)
    Wygladalo to tak.

    W 4 ech bylismy w knajpie, bylo 2 niemcow (pani X,pan Y), jeden z nas
    sobie zartuje na temat pani X, (typowe
    zarty, smaczne cy nie, jezeli sie nie podoba to sie odchodzi) w pewnym
    momencie pani X bierze piwo i wylewa na jednego z nas. UU wk. bylo
    niesamowite, ale ok wszystko sie uspokoilo siedlismy przy stole (wszyscy)i
    pilismy browarki.

    (Nas bylo 4, pan a,b,c,d, Pan a to moj brat) Pan a jest pijany w 3 dupy,
    ledwo stoi, cos mu odwala,
    patrze on sie szarpie z niemcem (kilka metrow od stolika), nie tyle
    szarpie co za jakas torebeczke ciagnie i sie smieje jak dziecko
    (ze 2 promile najmniej mial :) za chwile patrze leza obaj na ziemi, on na
    moim bracie, no co ma zrobic jak widze taka sytuacje, spierd. z mojego
    brata, zdjac go trzeba, naturalny chyba odruh nie bede sie przeciez na to
    patrzec.
    Dostal kopa, czy dwa i zszedl z niego, odtrzepal si ei odsszedl, my tez..
    wszystko spokojnie powoli,
    (kto widzial od poczatku wiedzial ze to nie napad, Panu a sie zachcialo
    szaszetki, i tak by nie dobiegl daleko-
    nie byl by w stanie:) (zwykle usilowanie kradz.)
    no coz, podchodzimy do jakiegos sklepu (3 kamery mialy okazje to
    zarejestrowac)i sie smiejemy z tego buca,
    sprzedawca nam mowi zebysmy stad spierd. bo zaraz policja przyjedzie, pech
    chcial ze akurat wjechala tam policja,
    no to w nogi bo po co komu klopoty (a jak czlowiek szybko potrafi biegac
    w takiej sytuacji to niewiarygodne :-)

    JEDYNE co za to uczciwie moglo by grozic, to Panu a usilowanie kradziezy.
    Przy czym pan a nie karany,
    pracuje, wiec pwenie by dostal cos tam w zawiezseniu.

    A co z tego zrobiono. napad na tle rabunkowym z uzyciem niebezpiecznego
    narzedzia.!! brawo!

    Pan c spierdzielil bo widzial moment gdy typa zdjemowalem z brata i sie
    domyslal ze moga byc klopoty, (byl wczesniej karany - kolo 40)
    a Pan D (kiedys tez byl karany- okolo 40 lat) spokojnie odzszedl bo co
    mial do tego, 10 metrow od zdarzenia, zadnego udzialu.
    Pana D zwinieto, dostal 3 lata.

    Ciekawy jestem jak ty bys to w sadzie ocenil? Na kamerach (jezeli
    raczylbys zazadac nagran z tamtego okresu)
    zobaczylbys to co opisalem.

    Twoje wyroki... ?

    P.