  • Data: 2002-11-27 23:22:08
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> ihn
    news:as3ifd$99a$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > umożliwił postępowanie, które jest przez przepisy tyraktowane
    > dokładnie tak samo jak uszkodzenie lub niszczenie danych

    Czekaj, czyli jeżeli ja na swoim domowym serwerze mailowym zastosuję
    bazę PolSpamu, to znaczy, że łamię prawo? W końcu postępuję w
    sposób, który przez przepisy jest traktowany itd.

    > "albo w inny sposób udaremnia lub znacznie utrudnia osobie
    > uprawnionej zapoznanie się z nią" (informacją)

    Widzisz, do tego cały czas zmierzam. Najwyraźniej z całej tej
    dyskusji nie zrozumiałeś podstawowej rzeczy - PolSpam niczego nie
    blokuje. Spam blokują tylko i wyłacznie administratorzy kont
    mailowych i nikt inny. Jeżeli ktoś chce otrzymywać spam, a admin to
    uniemożliwia, to jest to tylko kwestia między klientem i adminem.
    PolSpamowi nic do tego i wszelkie pretensje do nich są bezzasadne.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"