  • Data: 2002-11-29 07:39:44
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> wrote:

    > Erm.... Byłbym ostrożny. Bo to coś w stylu "żaden użytkownik"...,
    > "żaden tester"...

    Oj, swieta prawda.

    > A przykłady różności mamy ;) żeby użytkowników się nie czepiać ;>
    > to przypomnijmy ostatnie wybory :] (i "oszczedność" na teście !)

    Ho, ho - a jakie byly zapowiedzi. I w sobote musialem do pracy przyjsc zeby
    wszystko operatorowi komputera poustawiac (nie narzekam na fakt przyjscia
    ani na operatora tylko na to, ze jego praca i moja zostala przez PROKOM
    zmarnowana - o tym ile mojej pracy PROKOM do spolki z rzadem RP wyludzili
    przy okazji programu Platnik pisal nie bede :-)))

    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (nie lekceważący opinii typu "mało widziałeś" :))

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (zdajacy sobie sprawe ze nie ma ludzi co widzieli wszystko :-))