  • Data: 2002-11-28 00:48:13
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <as3m59$5et$1@news.tpi.pl>, Łukasz Łukasiewicz wrote:
    > Szczerze mówiąc nie martwi mnie to wcale, bo tylko zwiększa
    > prawdopodobieństwo, że ktoś wreszcie za to beknie. Ty sobie możesz filtrować
    > ile chcesz. Jeśli administrator zacznie mi coś filtrować bez pytania -
    > popełnia przestępstwo, zaś polspam pełni tu rolę rzeczonego "podżegacza".

    Ja powiem wiecej - jesli wierzysz w to co mowisz, czyli ze polspam
    popelnia przestepstwo to juz dawno powinienes o tym zlozyc zawiadomienie
    do prokuratury. No chyba ze chodzi Ci tylko o narobienie szumu i posianie
    watpliwosci.

    MZ, polspam jest tu takim samym podzegaczem jak producenci nozy, siekier,
    arszeniuku i kilku tysiecy innych dobr. Twoje zdanie moze byc rzecz jasna
    inne, ale nie stawiajac kropki nad "i" stawiasz sie w watpliwej moralnie,
    a byc moze i prawnie sytuacji.

    A moze Cie zle oceniam i juz takie zawiadomienie zlozyles?

    pozdrawiam

    --
    Marcin