  • Data: 2002-11-28 15:27:42
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dba. Wlasnie jedna z ofiar narzekala tutaj, ze POLSPAM ja zaspamowal (byly
    > to jak rozumiem informacje o wpisaniu do bazy spamerow).

    Człowieku, zlituj się! - wiem co mówię, bo mówię o własnym przypadku, chcesz
    mi udowadniać że mam sklerozę? Żadnego listu od nich nie dostałem. Kolesie
    publikują mój adres i moją korespondencję z upoważnienia człowieka, dla
    którego nie była przeznaczona. Mój błąd że pozwoliłem się nabrać i
    dopuściłem do wysłania takiego maila nie weryfikując wpisu - ale fakt
    pozostaje taki, że zostałem wprowadzony w błąd i list poszedł nie do tego,
    dla kogo był przeznaczony. Spróbuj opublikować list do siąsiada, który
    trafił do Ciebie przez pomyłkę lub czyjąś złą wolę to zobaczysz czy to
    legalne.
    Polspam i administratorzy wykorzystujący ich bazę obracają moim adresem nie
    prywatnie pod stołem przy kartach, ale publicznie - na swoich serwerach,
    Jeśli chcą być organizacją prywatnych osób wymieniających między sobą
    informacje - niech to robią u siebie w domu, nie publicznie.

    Jeśli możesz mi pokazać gdzie kłamię, to poproszę. Jak nie, to z mojej
    strony EOT.

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz