  • Data: 2002-11-28 10:50:41
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie obraź się, ale zakończę dyskusję - wątek zrobił się zbyt długi aby
    efektywnie dyskutowac i nie mam już siły odpowiadać po raz kolejny na te
    same pytania.
    Myślę, że polspamowi należy się jak najwięcej szumu aby uświadomić ludziom
    ich kryteria i sposoby działania, czyniące z ich bazy narzędzie selekcji
    całkowicie przypadkowej i nie weryfikowalnej. Mam na myśli np. fakt, że
    polapam nie dba o informowanie swych ofiar o podjętych działaniach. Z tego
    powodu dowiedziałem się o dopisaniu naszego adresu do bazy przypadkowo,
    przed kilku dniami. Mogliśmy wyposażyć naszą listę subskrypcyjną w dowolne
    mechanizmy weryfikacji - wystarczyłoby, że konkurencja spreparuje kłamliwy
    donos, a my moglibyśmy nie wiedzieć o tym przez następne 10 lat.

    Nie złożyłem jeszcze zawiadomienia, ale jeżeli złożę lub uzyskam jakieś
    rozstrzygnięcia prawne obiecuję podzielić się nimi z bywalcami tej listy. Co
    do moralności - nie widzę niczego niewłaściwego w dzieleniu się
    wątpliwościami i stawianiu pytań - temu chyba służy ta lista. W
    przeciwieństwie do polspamu ja nikogo nie linczuję i nie wyciągam
    konsekwencji bez zapewnienia możliwości obrony. Natomiast warto się
    faktycznie zastanowić nad moralnością ludzi, bojących się podpisać pod tym
    co robią własnym nazwiskiem.

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz