  • Data: 2002-11-28 08:10:22
    Temat: Re: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>
    napisała nam oto tak:

    > Było dokładnie tak jak piszesz. Na incydentalną sytuację wynikłą z
    > niedoskonałości naszego oprogramowania ktoś zareagował wzywając chłopaków,
    > którzy umożliwili zablokowali niektórym użytkownikom kontaktu z nami bez
    > pytania ich o zdanie. W świetle przepisu przytoczonego w temacie wątku
    jest
    > to działanie równoznaczne z np. uszkodzeniem serwera.

    Mimo, że jestem lamer w tym temacie, ale zapytam?
    Nie posiadacie mechanizmu weryfikacji?

    Przecież jeśli delikwent odeśle prośbę o potwierdzenie zamówienia,
    to problem się sam rozwiązuje. Nie ma potem głupiego tłumaczenia,
    że to złośliwość kolegów, sprzątaczka, przypadek, krasnoludki...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek