    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sat, 31 Jan 2009 19:23:49 +0100

    MariuszM pisze:

    > Wolałbym jednak nówkę nie śmiganą, za drogi był ten sprzęt.

    Zrzuć i wydrukuj zapis z systemowego rejestru i programu do testów HDD
    uwzględniając parametry określające czas przez jaki sprzęt był używany.

    Sporządź pisemko do sprzedawcy / sklepu o odstąpieniu od umowy z powodu
    niezgodności towaru z umową. W piśmie określ swoje żądanie.

    Składasz takowe pisemko z załącznikami u sprzedawcy (oczywiście za
    potwierdzeniem odbioru) przy czym jeśli jest to duża sieć to jeszcze
    jeden egzemplarz do wiadomości wysyłasz do "centrali"

    Czekasz na odpowiedź.

    Jeśli masz możliwość to możesz skonsultować to jeszcze z rzecznikiem
    konsumentów (przy założeniu, że to kompetentna osoba)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855