eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie sprzedawcaRe: Oszukał mnie sprzedawca
  • Data: 2009-01-31 16:40:35
    Temat: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1. To że w systemowym logu są różne daty - o niczym nie świadczy. Podczas
    > składania komputera mogła być ustawiona zła data itp, został zainstalowany
    > system, zostały zainstalowane przeróżne łatki i poprawki (stąd może dużo
    > punktów przywracania), a gdzieś pomiędzy był poprawiony zegar systemowy na
    > aktualny (np +3miesiące) i tak to będzie wyglądać

    Punkty przywracania ciągną się przez ponad trzy miesiące, musieli by nieźle
    ten zegar przestawiać.

    > 2. Sprawdź lepiej jakimś narzędziem do s.m.a.r.t. dane dysku "power on
    > hours" (liczba godzin pracy włączonego dysku), bo ten zapis jest bardziej
    > sensowny i bezwględny (zlicza godziny pracy, a nie "od daty").

    Tu akurat mógł chodzić dysk na testach w fabryce, to markowy model dużej
    międzynarodowej firmy, fabryka jest w Czechach, chyba już wiesz o jaką markę
    chodzi.

    > 3. Sformatuj dysk, przeinstaluj system i masz "nowy komputer", żadnych
    > wpisów w dziennikach systemowych itp - czy tego oczekujesz? Mogli zrobić
    > to samo w sklepie i byś nie miał żadnych dowodów (poza danymi w smart
    > dysku)

    Spoko mogę to zrobić, ale syfu z wentylatorów z prawie czteromiesięcznego
    non stop chodzenia już tak łatwo nie usunę, a boję się że lada moment zaczną
    buczeć.

    Wolałbym jednak nówkę nie śmiganą, za drogi był ten sprzęt.

    pzdr.
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1