    From: ELCO <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oporny operator TK
    Date: Mon, 29 May 2006 19:44:48 +0200

    Roman Moskal napisał(a):
    > Witam serdecznie grupowiczow
    ... ciach.

    > Umowa jest na czas nieokreslony, 2-letni okres karencji juz sie skoczyl i w
    > tej chwili bez zadnych konsekwencji mozna ja rozwiac z miesiecznym
    > wypowiedzeniem.
    > Pozdrawiam
    > RM

    Rozumiem ze mowisz o slynnej multimedia polska :)
    Mialem ten sam problem co Ty. Ale rozwiazalem umowe,
    przyszli - odlaczyli mi internet oraz kablowke.
    Za kilka dni podlaczylem sobie z powrotem ta kablowke
    i internet. Wiem ze to nielegalne, ale jak oni tak - to
    ich tak. Mialem przeczekac 3 miesiace, ale jakos tak zlecialo
    pol roku. W tym czasie odlaczali mnie jeszcze 2 razy.
    Potem podpisalem umowe na warunkach promocyjnych. Byly
    jeszcze klocki, bo nie chcieli dac na tych promocyjnych - ale odwolalem
    sie wyzej, do dyrektora regionu, czy jakos tak.
    Tak samo jest problem ze jesli chcesz internet to musisz wziac pelen
    pakiet telewizyjny. Nie mozna w ograniczonym. Zlodzieje i tyle.
    Podpowiem Ci jeszcze tyle ze jesli do tej pory miales duzy pakiet to
    mozesz go zatrzymac, majac mniejszy. Otoz. Podpisalem umowe na pakiet
    probny 2 megabity (internet), na 3 miesiace. Potem zmienilem na pakiet 1
    megabit. I taka oplate place. Modem od multimedia podlaczlem pod UPS-a i
    dopoki go nie wylaczysz (zrestartujesz) masz ustawienia 2-megabity.
    Mam znajomego technika z ich firmy, i no mi to podpowiedzial :D
    Wierz mi ze dziala - pozdrawiam!