  • Data: 2006-05-31 03:19:01
    Temat: Re: Oporny operator TK
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 maj o godzinie 22:26, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > A czy ja pisałem, że muszą zawrzeć na zasadach promocyjnych? Nie mogą
    > odmówić im świadczenia usług.

    Chyba troszkę zbyt uogólniłeś Robert.
    W sprawie "odmowy świadczenia usługi" - to tylko w przypadku usług
    powszechnych ma zastosowanie, np. dostawa energii elektrycznej, wody,
    telefonii stacjonarnej etc.
    Wyobrażasz sobie że pan nowek przychodzi do Twojej firmy (prywatnej) i
    oznajmia Ci - zrobisz mi pan przed domem chodnik. Twoja firma zajmuje sie
    m.in brukowaniem.
    I co Ty na to?
    Musisz wykonać tą usługę? :)

    Odpowiedź jest jasna i oczywista - nie musisz. Nie musisz też się tłumaczyć
    dlaczego tego nie zrobisz.
    Sytuacja się zmieni jeżeli Twoja firma świadczyć będzie usługi powszechne -
    wtedy masz ustawowy czas na realizacje takiej usługi dla tego pana nowka.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany