eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOlana reklamacja okien, co dalej? › Re: Olana reklamacja okien, co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Olana reklamacja okien, co dalej?
    Supersedes: <g0rd45$urn$4@news.onet.pl>
    Date: Mon, 19 May 2008 10:28:01 +0200
    Organization: Niezorganizowany
    Lines: 46
    Message-ID: <g0rdmh$1rf$1@news.onet.pl>
    References: <g0kv26$59s$2@news.onet.pl> <q...@z...router>
    <g0lv87$ila$3@news.onet.pl> <k...@z...router>
    <g0maqg$chk$2@news.onet.pl> <u...@z...router>
    <g0ok7p$si3$1@news.onet.pl> <6...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: bzd114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1211185682 1903 83.19.33.114 (19 May 2008 08:28:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 May 2008 08:28:02 +0000 (UTC)
    X-Sender: 177FD+fzvU/4mkj4c63MMLTROZGoLyZ5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:533336
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 maj 2008 02:29
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@z...router>):

    > Dnia 18.05.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    >> W odpowiedzi na pismo z niedziela 18 maj 2008 00:26
    >> No ale pominąłeś środek. Co i do jakiego sądu mam wysłać.
    >
    > Na razie nic i do żadnego. Póki co wezwij ich do spełnienia tego czego się
    > domogałeś w reklamacji. W naprawę pewnie nie wierzysz, to do zwrotu.

    No ale to już wzywałem ich w tamtym piśmie, a olali.

    Mam napisać coś takiego, jak niżej?

    ===================================================
    sprawa: reklamacja okien ? wezwanie do zapłaty

    22 kwietnia wysłałem do Państwa reklamację na mocy niezgodności z umową. Od
    potwierdzenia odbioru pisma reklamacyjnego minęły ponad 3 tygodnie, a
    jednak nikt się nie skontaktował ze mną celem usunięcia usterki lub zwrotu
    pieniędzy. Przekroczenie terminu 14 dni od reklamacji w trybie niezgodności
    z umową oznacza uznanie przez Państwa mojej reklamacji za zasadną.
    Wzywam więc do zwrotu pieniędzy za wadliwe okna na konto bankowe:

    BRE BANK SA WBE: 28 1140 2004 0000 3102 1360 9815

    w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, czyli do 2 czerwca 2008. W przypadku
    dalszego ignorowania przez Państwa moich zgłoszeń reklamacyjnych, skieruję
    sprawę na drogę sądową.
    ===================================================

    > Może
    > po takim piśmie będą skłonni się z Tobą jakoś porozumieć. Jak pójdą w
    > zaparte to wtedy zostanie sąd. A jeśli możesz żyć z tymi oknami to
    > faktycznie pewnie nie ma co ich wymieniać, nawet jeśli staną okoniem.

    No żyć mogę i sądzę, że można to naprawić, skoro tylko okno balkonowe nie
    działa właściwie, a boczne tak.


    --
    Tristan
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1