    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Date: Tue, 16 Feb 2016 10:22:56 +0100
    <n9k97m$vfg$1@node2.news.atman.pl> <n9l91v$n3s$1@dont-email.me>
    <56bf7e78$0$650$65785112@news.neostrada.pl> <n9o05h$jnq$1@dont-email.me>
    <56bf8b46$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9o3nv$tf2$1@node2.news.atman.pl>
    <56bf9bde$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9okuv$9s4$1@node1.news.atman.pl>
    <56c043a8$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9pr09$ejq$1@node1.news.atman.pl>
    <56c084fa$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9qhp2$6c9$1@node1.news.atman.pl>
    <56c0d43a$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9sc3e$1sa$1@node2.news.atman.pl>
    <56c1ea5c$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9t0am$1fm$1@dont-email.me> <n9t1h4$p3g$1@gioia.aioe.org>
    <n9t1ui$7bv$1@dont-email.me>
    <56c26bbf$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>

    > I w tej całej zabawie nie chodzi o pokazywanie, kto tu rządzi, tylko o
    > bezpieczeństwo.

    Pszeciwnie. O bezpieczeństwo idzie w prawie.
    Natomiast nagminne bandyckie działania policji wynikają najczęściej z
    obsesyjnego podejścia do władzy i pokazania kto żądzi.
    Gdy do mnie stszlano na terenie sądu , jak napisałam wcześniej całkowicie
    bezpodstawnie, bo celem był dokument tszymany pszeze mnie w ręku, będący
    moją własnością - kwit z adnotacją skorumpowanegpo sędziego o odmowie
    zrobienia kilku stron ksero z akt sprawy w sądzie pracy,
    a tuż po tym umundurowany policjant , pszede wszystkim Ołdak spałował mnie,
    ( o iole to mogła być pomyłka, idiotyzm policji, pszynajmniej w teori)

    to całokształt dalszego działania policji policji był TYLKO I WYŁĄCZNIE
    spowodowany
    po to by pokazać władzę: tuszować sprawę (nielegalnego stszelania,
    pałowania) , hronić całokształt korupcji w sadzie ,
    i w tym celu pokazania władzy policji: zabrano mi dowud osobisty ( i inne
    dokumenty, prawo jazdy , i zdaje się legitymacje ubezpieczeniową), celowo
    złamano rękę, kazano rozbierać do naga, więziono dobę bez dokumentu
    potwierdzającego to - formalnie zwolniono mnie według dokumentu kilka godzin
    po zatszymaniu, faktycznie dopiero w następnym dniu.
    A pszez noc intensywnie szukano haka na mnie.
    To działanie policji dowodzi bezwzględnie bandytyzmu , mafijności
    i tego, że ludzie tam pracujący to zwyczajna mafia, i ludzie tam idą by
    bandycić tam bez kary.
    Bo widział kto w Polsce skazanego policjanta , sędziego?

    Po co napadać na konwuj z forsą z banku?
    Wystarczy stale wymuszać, bandycić, bez narażania się pracując w policji.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)