  • Data: 2016-02-17 16:51:15
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19636744,
    policjanci-pobili-mezczyzne-na-komisariacie-zaplaca-
    odszkodowanie.html

    > Oczywiście naganne, ale co to ma wspólnego z podlinkowanym przez Ciebie
    > fragmentem opisującym strzelanie do kobiety za trzymanie przez nią
    > jakiegoś tam dokumentu. Ani tu strzelania, ani kobiety, ani dokumentu.

    Robisz z siebie idiotę.
    Ale teraz mamy raj dla idiotuw.
    Dlatego ja tak lubię nową ortografię.

    Idzie o istotę : obezkarność policji.
    Pobili kogoś - za to się siedzi,
    a że policjanci do tylko zapłacą odszkodowanie,
    na kture dostaną na pewno premię.

    >Prowadziłaś jakieś badania w tym zakresie? Ilu policjantów znasz na tyle,
    >by z nimi porozmawiać i dowiedzieć się jakimi motywacjami się kierowali?

    Ja z bandytami nie pszystaję, dlatego żaden nie jest i nigdy nie będzie moim
    znajomym.

    >Ooo! To już grubo. Czy czasem rodzice Cię nie straszyli Milicją / Policją w
    >dzieciństwie?

    Nikt mnie nie straszył, w domu był telewizor, Expres Wieczorny i czytałam o
    Przemyku i nie jedne zdjęcia z demonstracji, i pacyfikacji robotniczej
    manifestacji widziałam.
    Obecna policja nie tylko nie jest lepsza od komunistycznej, ale gorsza.
    I z powodu gorszego dla obywateli prawa i z powodu jeszcze gorszego poziomu
    ludzi tam pracującyh.
    Prawnie: np dawniej prowokacja nie była dopuszczalna obecnie jest.
    Co do ludzi : dawniej było dużo rygorystyczniejsze sito.

    >...niepokoi mnie, że to akurat Ty masz tyle negatywnych doświadczeń..
    Ty się zastanuw nad sobą bo od razu śmierdzi, że jesteś tu służbowo w celu
    poprawienia oini społecznej o policji.
    A sokroś tam wlazł , toś bandyta.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)