  • Data: 2016-02-17 16:58:36
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-02-16 o 16:51, Stokrotka pisze:

> [...]
    policjanci-pobili-mezczyzne-na-komisariacie-zaplaca-
    odszkodowanie.html

    > Robisz z siebie idiotę.
    > Ale teraz mamy raj dla idiotuw.
    > Dlatego ja tak lubię nową ortografię.
    >
    > Idzie o istotę : obezkarność policji.
    > Pobili kogoś - za to się siedzi,
    > a że policjanci do tylko zapłacą odszkodowanie,
    > na kture dostaną na pewno premię.

    Jeśli piszesz o tym podlinkowanym materiale, to zauważ, że zwolniono ich.

    > Ja z bandytami nie pszystaję, dlatego żaden nie jest i nigdy nie będzie
    > moim znajomym.

    Rozumiem. Masz takie prawo. Ale automatycznie na czym opierasz swoje
    informacje?

    > Nikt mnie nie straszył, w domu był telewizor, Expres Wieczorny i
    > czytałam o Przemyku i nie jedne zdjęcia z demonstracji, i pacyfikacji
    > robotniczej manifestacji widziałam.

    No ja to widziałem osobiście. Nawet mam trochę zrobionych przez siebie
    zdjęć z późnych lat 80-tych. Warto nie wierzyć telewizji tylko samemu
    zobaczyć.

    > Obecna policja nie tylko nie jest lepsza od komunistycznej, ale gorsza.
    > I z powodu gorszego dla obywateli prawa i z powodu jeszcze gorszego
    > poziomu ludzi tam pracującyh.
    > Prawnie: np dawniej prowokacja nie była dopuszczalna obecnie jest.
    > Co do ludzi : dawniej było dużo rygorystyczniejsze sito.

    Co do ludzi wypowiadać mi się nie przystoi. Co do prowokacji, to zawsze
    była dopuszczalna, teraz znajduje się pod kontrolą sądu.

    > Ty się zastanuw nad sobą bo od razu śmierdzi, że jesteś tu służbowo w
    > celu poprawienia oini społecznej o policji.
    > A sokroś tam wlazł , toś bandyta.

    Bardzo ciekawa konstatacja :-)